tisdag 13 november 2012

Update :)

Hallo, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag har haft ganska mycket just nu och jag kommer att  ha ganska mycket framöver också så jag vet inte riktigt när jag kommer kunna blogga nästa gång och så, men jag gör mitt bästa :)

I lördags så hade vi efterätt och jag gjorde såklart efterätten ; Nötchokladkaka




Därefter blev det farsdag söndagen, jag gav min pappa en tröja där det typ stod pappa rockar.
Idag hade vi nyhetstest, det gick ganska bra 7/10 p så jag är ganska nöjd, vi fick även reda på att jag och Nadde får stå i cafét på torsdag, as gött för då missar vi inget direkt viktigt :)
Och imorgon så ska vi ha praktiskt hemkunskapsprov, men jag tror att det kommer gå bra.
fredag ska vi ha uppvisning i cafét, vi ska bugga. Jag tycker det är roligt att bugga och det är lätt i alla fall för mig :) Sen är det ju roligt när killarna säger att man är grym på det, för det är inte ofta man får höra något sådant från killarna i våran klass.

Sedan till helgen blir det födelsedagskalas + öppet hus på ett gymnasium på löradgen och sedan på söndagem så fyller jag äntligen 15 år :D
Jag betraktar mig redan som en 15:åring men det är ju fortfarande speciellt.

(Google)


/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men tänk på vad du skriver!
/Felicia&Nadine